اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

رای‌الیوم: مقاومت فلسطین تا 48ساعت دیگر به جنایت اسرائیل پاسخ خواهد داد

یکی از مقامات ارشد فلسطینی در گفت‌وگو با روزنامه «رای الیوم» تصریح کرد که جنبش جهاد اسلامی تا 48ساعت دیگر به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «خضر عدنان» پاسخ خواهد داد.

رای‌الیوم: مقاومت فلسطین تا 48ساعت دیگر به جنایت اسرائیل پاسخ خواهد داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد فلسطینی در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی روزنامه «رای الیوم» فاش کرد که ۴۸ ساعت آینده، ساعاتی سرنوشت‌ساز و مهم خواهد بود و احتمال واکنش فوری جنبش جهاد اسلامی به شهادت «خضر عدنان» وجود دارد.

این منبع آگاه فلسطینی خاطرنشان کرد: نوار غزه اکنون در حال جوشش است و طی ساعات آتی جلساتی فوری بین جناح‌ها و نیروهای ملی برگزار خواهد شد تا ماهیت واکنش فلسطین به این جنایت مشخص شود.

مقام فلسطینی در ادامه اظهارات اختصاصی خود به رای‌الیوم تاکید کرد: کابینه «تندرو» نتانیاهو با این رفتار «احمقانه و محکوم» با مقاومت فلسطین سر شاخ شده و حالا پاسخ مناسبی به این جنایت دریافت خواهد کرد؛ پاسخی که در تاریخ رژیم مجرم، اشغالگر و خونریزش ثبت شود.

«خضر عدنان» اسیر ۴۴ ساله فلسطینی، پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا برای ششمین بار پیایی، امروز (سه‌شنبه، ۲ می) در زندان‌های رژیم صهیونیستی، شهید شد. این اسیر فلسطینی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی، در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود به دست اشغالگران اعتصاب غذا کرده بود و در وضعیت جسمانی نامناسبی به سر می‌برد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به شهادت یکی از فرماندهانش گفت: «ما با اراده خودمان راه شهادت را برگزیدیم و شیخ خضر بهترین مثال این انتخاب بود. شهادت بزرگ شیخ، عنوان راه ملت شجاع و سرسخت ماست. اگر ملت فلسطین امثال شیخ خضر عدنان را نداشت، آرمان‌مان به باد می‌رفت».

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول