اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

استعفای نایب رئیس بانوان کبدی پذیرفته شد/ جانشین تا هفته آینده مشخص می‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: برای نایب رئیسی بانوان چند گزینه داریم و در تلاش هستیم تا هفته آینده نایب رئیس جدید را معرفی کنیم.

استعفای نایب رئیس بانوان کبدی پذیرفته شد/ جانشین تا هفته آینده مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صغری شیوایی نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی صبح امروز در پیامی اعلام کرد که به علت بازنشستگی قادر به همکاری با فدراسیون نیست و از نایب رئیسی فدراسیون کبدی استعفا کرده است.

عباس اورسجی، رئیبس فدراسیون کبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره استعفای نایب رئیس بانوان عنوان کرد: خانم شیوایی با توجه به اینکه از کارمندان وزارت ورزش و جوانان بودند دوران خدمتشان به پایان رسید و بازنشسته شدند و بر همین اسا هم به من اعلام کردند که می خواهند استراحت کنند و دور از فضای کار باشند. در ادامه با صحبت هایی که انجام دادیم استعفای او از سوی فدراسیون مورد قبول واقع شد تا برای او جانشین مناسبی را انتخاب کنیم.

وی افزود: ما برای جانشین شیوایی چند گزینه مدنظر داریم که با آن ها صحبت و بعد از رسیدن به نتیجه آن را اعلام  خواهیم کرد. تمام تلاش ما بر این است که با توجه به شرایطی که داریم تا هفته آینده جانشین او را معرفی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول