اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حال بد پاریس با مسی و امباپه

باشگاه پاری سن ژرمن با ستارگان خود وضعیت خوبی ندارد.

حال بد پاریس با مسی و امباپه

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پاری‌سن‌ژرمن روز یکشنبه و در هفته سی‌وسوم لیگ یک فرانسه، با نتیجه سه بر یک تن به شکست خانگی مقابل لوریان داد تا ششمین شکست فصل خود را متحمل شود.

پاریسی ها از آغاز سال ۲۰۲۳ که پنج ماه از آن می‌گذرد، ۹ بار در فرانسه و اروپا شکست خورده‌اند و این در حالی است که آن‌ها در کل سال ۲۰۲۲ تنها چهار بار با شکست، زمین مسابقه را ترک کرده بودند.

پاری‌سن‌ژرمن با حضور ستارگانی مانند لیونل و مسی و کیلیان امباپه همچنین در چهار بازی گذشته خود در لیگ یک فرانسه در ورزشگاه «پارک دو پرنس» پاریس، سه بار طعم شکست را چشیده‌اند.

با شکست روز گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان و پیروزی ۲ بر یک اوسر مقابل مارسی، فاصله پاریسی‌های صدرنشین با رقیب دیرینه خود به پنج امتیاز کاهش یافته و شاگردان «ایگور تودور» در تیم مارسی به رسیدن به تیم نخست جدول، امیدوار شده‌اند.

روزهای ناخوش پاریسی‌ها در حالی است که مسی نیز در آستانه خروج از این تیم قرار دارد .باشگاه بارسلونا در حال تلاش حداکثری خود برای بازگرداندن شماره ۱۰ اسطوره‌ای خود به نیوکمپ است ولی طبق آخرین اخبار ناکام مانده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول