اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

گواهی مبارزه با دوپینگ برای ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی اجباری شد

نایب رئیس کمیته ملی المپیک توضیحاتی را در خصوص دریافت گواهی آموزش مبارزه با دوپینگ ارائه کرد.

گواهی مبارزه با دوپینگ برای ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی اجباری شد

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا نوروزی با اعلام اینکه براساس تصویب شورای المپیک آسیا، داشتن گواهی آموزش مبارزه دوپینگ معتبر برای حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو الزامی است، اظهار داشت: با تصمیم شورای المپیک آسیا تمامی ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2023 باید گواهی آموزش مبارزه با دوپینگ مورد تایید وادا را برای حضور در این بازی‌ها دریافت کنند.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص برنامه ایران نادو، گفت: ما از سامانه بین المللی آموزش آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ADEL برای این موضوع استفاده خواهیم کرد. این سامانه تخصصی برای آموزش مبارزه با دوپینگ در سطح جهان طراحی شده است. کارشناسان ما در ایران نادو با ترجمه فارسی "دوره آموزش ورزشکاران سطح بین المللی" این سامانه، شرایط حضور ورزشکارن فارسی زبان برای گذراندن این دوره آموزشی و اخذ گواهینامه معتبر را فراهم کرده‌اند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک با اعلام اینکه ترجمه فارسی "دوره آموزش ورزشکاران سطح بین المللی" از نیمه سوم اردیبهشت در سامانه ADEL بارگذاری و در دسترس ورزشکاران خواهد بود، تصریح کرد: کارشناسان ایران نادو پس از بارگذاری بخش فارسی دوره مذکور در سامانه وادا، نحوه حضور در این دوره آموزشی را به تمامی ورزشکاران در قالب یک دوره آن لاین یا کلاس حضوری آموزش خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول