اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سرقت مسلحانه با شگرد پخش «هلیم نذری»/ سارقان خشن دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سارقانی خبر داد که با شگرد پخش هلیم نذری از خانه شهروندان سرقت مسلحانه می‌کردند.

سرقت مسلحانه با شگرد پخش «هلیم نذری»/ سارقان خشن دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت مسلحانه در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پخش هلیم نذری اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند. 

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی یک فقره وقوع سرقت مسلحانه در خانه‌ای در محله انقلاب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه جرم شده و با آغاز تحقیقات میدانی پی بردند ابتدا یک زن جوان با در دست داشتن کاسه هلیم زنگ خانه مالباخته را زده و به بهانه آوردن نذری به همراه 3 مرد مسلح برای سرقت مسلحانه وارد منزل موردنظر شدند. 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی در ادامه گفت: متهمان پس از اینکه وارد خانه شدند بلافاصله دست و پای مالباختگان را بسته و اقدام به سرقت اموال باارزش خانه کردند‌. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان موفق به سرقت 300 گرم طلا، گوشی، لپ‌تاپ و 1200 دلار به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال از خانه موردنظر شدند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان این باند 4 نفره شناسایی کرده و متوجه شدند سردسته این باند سابقه کیفری دارد و تازه از زندان آزاد شده است. 

این مقام  انتظامی با اشاره به اینکه متهمان افراد داخل خانه را با قمه هدف ضرب و جرح  قرار داده بودند، تصریح کرد: کارآگاهان به دنبال دریافت این سرنخ مهم در پرونده، با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کرده و در ادامه نیز متوجه شدند آنها قصد دارند برای چندمین بار این اقدام مجرمانه را انجام دهند. 

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در بررسی‌های ابتدایی موفق به کشف اموال مسروقه شدند. 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی 3 فقره سرقت مسلحانه از خانه‌های شهروندان با شگرد پخش هلیم نذری در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پایان پیام/ ت 1292

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول