اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

توافق جهاد اسلامی و حزب‌الله برای پاسخ به ترور احتمالی رهبران مقاومت

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از توافق این جنبش و حزب‌الله لبنان برای پاسخ به ترور احتمالی رهبران مقاومت خبر داد.

توافق جهاد اسلامی و حزب‌الله برای پاسخ به ترور احتمالی رهبران مقاومت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ولید القططی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت که صهیونیست‌ها عطش خونریزی و گرفتن انتقام از مقاومت را دارند.

وی با اشاره به اینکه جنبش جهاد اسلامی تهدیدات رژیم اشغالگر را جدی می‌گیرد، تصریح کرد: جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از ترس آسیب‌ها و خسارت‌ها از ارتش این رژیم می‌خواهد که عملیات ترور را اجرا کند.

بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم، القططی تأکید کرد که مقاومت گزینه‌های پاسخ به عملیات ترور را در اختیار دارد و برای مقابله با رژیم اشغالگر متحد است همچنانکه بنا به گفته سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان توافق با این جنبش درباره پاسخ به این رژیم در صورت ترور یکی از رهبران مقاومت وجود دارد.

وی افزود که رژیم اشغالگر از سال ۱۹۶۷ به بعد دیگر پیروزی روشن و قاطعی محقق نکرد و طی سال‌های گذشته در لبنان و غزه شکست خورد.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی برای بازگشت به سیاست ترور نیز گفت: «بعید نیست که رژیم اشغالگر تهدیدات خود را اجرا کند و مقاومت باید مقابله و پاسخ به این رژیم آماده است».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول