اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

دریادار سیاری: ملت ایران بارها تهدیدات دشمنان را از بین برده‌اند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به قدرت ملی کشورمان گفت: ملت ایران در طول تاریخ بارها، تهدیدات دشمنان را از بین برده‌اند.

دریادار سیاری: ملت ایران بارها تهدیدات دشمنان را از بین برده‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین افتتاحیه بیست و یکمین دوره نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره‌های نظام) در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش گفت: دوره‌های رزم مقدماتی نخبگان در مرکز آموزش ۰۱ نزاجا با آموزش‌های خاص و با استفاده از دانش اساتید مجرب انجام می‌شود و نخبگان در این دوره‌ها با نقش نیروهای مسلح در دفاع از کشور آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر نقش اساسی ارتش در استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دیگر نیروهای مسلح توانست در دوران دفاع مقدس، دشمن بعث تا بن‌دندان مسلح را که بسیاری از کشورهای دنیا از آن حمایت می‌کردند، شکست دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به این که باید در راستای ارتقای بازدارندگی کشور اقدام کنیم، تصریح کرد: ارتقای توان رزمی کشور موجب می‌شود تا هیچ دشمنی نتواند استقلال و تمامیت ارضی ما را خدشه‌دار کند.

دریادار سیاری با بیان این که ملت ایران در طول تاریخ بارها، تهدیدات دشمنان را از بین برده‌اند، عنوان کرد: نیروی انسانی ولایی و داشتن تجهیزات رزمی مناسب، دو مولفه اساسی در رسیدن به حداکثر توان بازدارندگی کشور  است که بحمدلله این دو مولفه در ارتش جمهوری اسلامی ایران به خوبی وجود دارد.

وی با تاکید بر این که با پیشرفت فناوری، باید با به‌روز کردن تجهیزات، در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: امروز کشور در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد که این مهم، با به‌روز کردن تجهیزات، استفاده از فناوری‌های نوپدید در جنگ‌های نوین امروزی، توان موشکی، سایبری و جنگ‌های الکترونیک بدست آمده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خودکفایی کشور در تامین تجهیزات نظامی بیان داشت: این خودکفایی با تکیه بر توان متخصصین و نخبگان داخلی کشور موجب شده تا بازدارندگی کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

دریادار سیاری با بیان این که در نیروهای چهارگانه ارتش، از دانش جوانان در تامین تجهیزات به‌روز نظامی استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: در حال حاضر، بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال خریدن تجهیزات نظامی تولید شده توسط جوانان انقلابی و غیور ما هستند.

وی با اشاره به این که نخبگان به‌ویژه جوانان در خط مقدم آینده‌سازی کشور هستند، خاطر‌نشان کرد: نخبگان باید بر اساس توان و تخصص، تکلیف خود را در پیشرفت کشور ادا کنند چرا که هر چه میزان وابستگی کشور کمتر باشد، استقلال کشور بیش‌تر می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول