اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شناسایی بیش از ۳ هزار دارایی غیرمنقول در کشور/مازندران ۶۰۰ ملک مازاد دارد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور از شناسایی بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ دارایی غیرمنقول در استان‌ها خبر داد و گفت: سهم مازندران از این اموال ۶۰۰ ملک به ارزش۱۶هزار میلیارد تومان است.

شناسایی بیش از ۳ هزار دارایی غیرمنقول در کشور/مازندران ۶۰۰ ملک مازاد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین قربان‌زاده در جلسه تعیین و تکلیف املاک مازاد مازندران که در استانداری برگزار شد، با اشاره به شناسایی بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ دارایی غیرمنقول در استان‌های مختلف، اظهار کرد: سهم مازندران از این دارایی‌ها ۶۰۰ ملک است، در این راستا اقدامات در مراحل تثبیت مالکیت، ارزش‌افزایی، ارزش‌گذاری و روش‌های مولدسازی برای رونق پروژه‌های نیمه تمام عمرانی آغاز شده است.

وی افزود: بازاریابی، پیشنهادها و تشخیص در همه مراحل در همه این حوزه‌ها اعتماد به مدیران استانی است.

همچنین سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران با اشاره به کارشکنی‌های وزارتخانه‌ها و تعیین و تکلیف نشدن بسیاری از ملاک دولتی در نوار ساحلی استان را از مشکلات اجرای این طرح در استان عنوان کرد و گفت: بالغ بر ۶۰۰ ملک به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان را شناسایی کردیم.

وی افزود: این املاک تا این لحظه شناسایی شدند کسانی که وارد این عرصه می‌شوند باید بخش خصوصی باشند تا در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت تحول ایجاد کنند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول