اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش ابوالفضلی به خداحافظی از دنیا داوری؛ دوست دارم در یک مجلس رسمی خداحافظی کنم

کمک داور دربی 100، گفت: دوست دارم پیش همکاران خودم در یک مجلس رسمی از دنیای قضاوت خداحافظی کنم، اما فعلا در خدمت فوتبال هستم.

واکنش ابوالفضلی به خداحافظی از دنیا داوری؛ دوست دارم در یک مجلس رسمی خداحافظی کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ابوالفضلی کمک داور دربی 100 پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در مورد این مسابقه، اظهار داشت: در مورد صحنه ها نمی توانم دقیق صحبت کنم. خدا رو شکر جو خوبی بود و ای کاش تماشاچیان بیشتری می توانستند به استادیوم بیایند.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت خداحافظی شما مطرح بود، آیا این موضوع شایعه بود، گفت: من به شخصه دوست ندارم در زمین بازی از دنیای داوری خداحافظی کنم و یا چهار گوشه زمین را ببوسم. بالاخره این یک موضوع شخصی است. من 45 ساله هستم اما داوران بین المللی میتوانند ادامه دهند. چون فیفا محدودیت سنی را برداشته است. دوست دارم پیش همکاران خودم در یک مجلس رسمی از دنیای قضاوت خدا حافظی کنم اما فعلا در خدمت فوتبال هستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:دقیقا دلیل اینکه فیفا محدودیت سنی را برداشته برای همین بود، چون داوران در 45 سالگی به یک پختگی و تجربه خاصی میرسند و میتوانند مثمر ثمر باشند برای فوتبال و برای همین تا زمانی که بتوانند آمادگی جسمانی را حفظ کنند و تست های مربوطه را انجام دهد میتوانند در خدمت فوتبال باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول