اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نابغه ۱۵ ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی‌ها

فهرست بارسلونا برای دیدار با اتلتیکومادرید، یک چهره ناآشنا به خود می‌بیند.

نابغه ۱۵ ساله؛ شگفتانه ژاوی برای مادریدی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، فهرست تیم بارسلونا برای دیدار فردا شب (یکشنبه) در لالیگا اعلام شد که در آن دو نکته جالب توجه وجود دارد.

پدری و فرانکی دی‌یونگ دو ستاره خط میانی آبی‌واناری‌ها پس از غیبت تقریباً طولانی‌مدت مشکلی برای همراهی تیم خود در جدال حساس با شاگردان«دیگو سیمئونه» ندارند و از کادر پزشکی تیم خود چراغ سبز دریافت کرده‌اند.

«جمال امین» نابغه ۱۵ ساله که از پدری مراکشی و مادری اهل گینه استوایی متولد شده و تابعیت اسپانیا دارد هم به‌عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا که به تیم اصلی راه یافته، در این فهرست قرار گرفته است.

«ژاوی» سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اتلتیکو درباره امین می‌گوید: او بازیکن با استعدادی است. با وجود آنکه تنها ۱۵ سال سن دارد اما شخصیت پخته‌ای دارد. او فیزیک بدنی خوبی دارد و می‌تواند یک عصر جدید در تاریخ باشگاه رقم بزند.

«فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر داده بارسلونا در حال حاضر مشغول مذاکره با «خورخه مندس» مدیر برنامه‌های نام آشنای بازار نقل و انتقالات است تا قرارداد حرفه‌ای «یکی از بهترین جواهرات لاماسیا» را آماده کند.

بارسلونا در حال حاضر و در فاصله هشت هفته تا پایان مسابقات لالیگا، ۱۱ امتیاز از رئال مادرید، تیم دوم جدول پیشی گرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول