اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتشار 926 عنوان کتاب در مازندران

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ ارشاد مازندران گفت: 926 عنوان کتاب در مازندران انتشار یافت.

انتشار 926 عنوان کتاب در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی علوی در جلسه هم‌اندیشی با نویسندگان و ناشران ۲۱ کتاب بومی مازندران در سالن جلسات اداره کل ارشاد با اشاره به وعده حمایتی استاندار مازندران از فعالان حوزه کتاب و تامین کاغذ نویسندگان اظهار کرد: این موضوع را در اداره ارشاد استان مازندران پیگیری می‌کنیم.

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، اظهار کرد: ۲۵۸ ناشر فعال در استان، ۹۲۶ عنوان کتاب در سال گذشته منتشر کردند که ۴۵ کتاب در حوزه فرهنگ بومی بوده است.

علوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که فرهنگ بومی و اصیل مازندران را به صورت جدی معرفی کنیم. 

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره معرفی کتاب‌های انتشار یافته، گفت: بنا داریم از ظرفیت شبکه طبرستان و رسانه‌های استان در این بخش استفاده کنیم و پیگیری‌های جدی‌تر در این زمینه در دستور کار قرار دارد. 

گفتنی است در این جلسه چند نفر از نویسندگان درباره کتاب انتشار یافته شان توضیحاتی ارائه کردند. 

مهمترین خواسته‌های نویسندگان و ناشران کتاب در این جلسه، درخواست برای معرفی کتاب در رسانه‌های استان مازندران بود و آنان مساله فروش کتاب را نیز مهمترین دغدغه خود عنوان کردند. 

نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی از روز گذشته در ساری آغاز و تا ۳۱ فروردین ماه در دو شیفت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

نماینده ۴۳ ناشر ملی و ۱۳ ناشر استانی در نمایشگاه حضور دارند ۴ هزار عنوان کتاب در بیش از ۴۰ غرفه در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.

همچنین غرفه عفاف و حجاب هم در حاشیه نمایشگاه برپا شده که محصولات تولیدکنندگان کشور را به کمترین قیمت و بدون واسطه ارائه می‌دهد.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول