اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست از رئیس جمهور برای توقف خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس/ جلوی این روش زیان بار را بگیرید+تصویرنامه

مجمع تشکل‌های فوتبال ایران نامه‌ای را برای توقف روش فعلی خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار ریاست جمهوری قرار داد.

درخواست از رئیس جمهور برای توقف خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس/ جلوی این روش زیان بار را بگیرید+تصویرنامه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع تشکل‌های فوتبال کشور با همکاری دانشگاه شهید بهشتی در مورد بررسی و آسیب شناسی روند واگذاری استقلال و پرسپولیس، امروز جلسه‌ای را با حضور تعدادی از مدیران ادواری دو باشگاه مانند امیررضا واعظ آشتیانی، علی اکبر طاهری، مهدی رسول پناه، کاظم و اولیایی، کارشناسان و صاحب نظران و اساتید علمی مانند علیرضا فارسی استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی، صادق رئیسی کیا و علیرضا سهرابی برگزار کرد.

مجید خاتونی مدیر انجمن جامعه، ورزش و ورزش کشور به عنوان دبیر جلسه امروز، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه امروز حسین قربان زاده و کارشناسان سازمان خصوصی سازی نیز دعوت بودند تا در مورد نکات و پرسش‌ها پاسخگو باشند اما حاضر نشدند.

وی افزود: مجمع تشکل‌های فوتبال طی چند سال اخیر به بررسی مسائل کلان پرداخته و در مورد واگذاری از سال ۹۵ شروع به فعالیت کرد. جلسات، مطالعات تطبیقی و کارشناسی‌های زیادی انجام و در نهایت منجر به ارائئه یک شیوه واگداری استاندارد شد که یک کتاب ۳۱۰صفحه‌ای است. سازمان خصوصی سازی بدون توجه به روش‌های استاندارد، صحبت‌های کارشناسی و سند تحول دولت، اقدامی شتاب زده و روشی نادرست زده که امروز معضلات و مشکلاتی مانتد خطر حذف از آسیا را پیش روی دو باشگاه پرطرفدار می‌بینیم.

خاتونی تصریح کرد: ضمن اینکه هواداران و ذی‌نفعان باید با ابعاد این مساله آشنا شوند. ماحصل جلسه ابن بود که نامه‌ای به رئیس جمهور به عنوان رئیس عالی ورزش و اعضای این شورای ارسال شد. درخواست ما از رئیس جمهور این است که بحث‌های کارشناسی و روش‌های استانداردی که ماحصل تلاش سال‌هاست را لحاظ و از این روش زیانبار فعلی جلوگیری کنند. این یک بحث ملی است و امیدواریم در شورای عالی ورزش مطرح شود. ضمن اینکه سند تحول دولت نیز روش پیمان مدیریت منتهی به مالکیت مشروط را پیشنهاد کرده که روش فعلی در تضاد با آن و همچنین سازمان‌های بالا دستی فوتبال یعنی فیفا و AFC است.

* تصویر نامه با رونوشت به اعضای شورای عالی ورزش

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول