اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری از سال ۹۷ به بعد مردود بود

رییس شورای شهر تهران در خصوص حسابرسی سازمان بازنشستگی گفت: متأسفانه حسابرسی این سازمان نشان داد که از سال ۹۷ به بعد حسابرسی‌ها مردود و فراتر از آن بوده است و شهرداری تکالیفی بر عهده دارد که باید به آن عمل کند.

حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری از سال ۹۷ به بعد مردود بود

به گزارش فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورا شهر تهران به جلسه هم اندیشی امروز شورایی ها با شهردار اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد که یک کمیته تخصصی تشکیل شود و همه جوانب اقدامات انجام شده در خصوص شرکت کنترل ترافیک را بررسی و ظرف مدت دو هفته گزارش خود را به شورای شهر بدهد تا ما آن را بررسی کنیم. فعلا همه کارهای انجام شده در شرکت کنترل ترافیک در همین حد متوقف می‌شود تا ما بتوانیم مسئله را بررسی کرده و تصمیم گیری کنیم.

وی در بخش دیگر سخناش گفت: بحث دیگر در شورای شهر تهران موضوع اعطای مجوز شهرداری تهران برای از رده خارج کردن اموال اسقاطی بود که اموال اسقاطی سال ۹۶ به قبل که به سازمان‌ها و نهادها داده شده بود حدود پنج میلیارد تومان بود که فهرست دقیق این اموال به همراه قیمت‌ها تهیه شد.

وی ادامه داد: مقرر شد که این اموال اسقاطی واگذار شود اما در مورد اموال ۹۶ به بعد، دستورالعمل جامع و کاملی از سوی وزارت کشور تهیه شده که قرار شد این دستورالعمل ملاک عمل برای اموال از رده خارج شده اسقاطی سال ۹۶ به بعد باشد.

رییس شورای شهر تهران همچنین در خصوص  حسابرسی سازمان بازنشستگی گفت: متأسفانه حسابرسی این سازمان نشان داد که از سال ۹۷ به بعد حسابرسی‌ها مردود و فراتر از آن بوده است و شهرداری تکالیفی بر عهده دارد که باید به آن عمل کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول