اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طارمی سوژه ورزشی از سرگیری روابط ایران با عربستان+عکس

انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به لیگ عربستان سوژه خبری شد.

طارمی سوژه ورزشی از سرگیری روابط ایران با عربستان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط سیاسی کشورمان با عربستان سعودی با میانجگری چین بعد از چندین سال تنش در حال از سرگیری است به همین این از سرگیری روابط باعث شده تا سوژه های ورزشی هم وارد این موضوع شوند.

نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو پرتغال بعد از این توافق سیاسی بر سرزبان ها افتاده و باشگاه الهلال ریاض مشتری جدی این ستاره ایرانی شده است.

در همین رابطه «Wael JabiR» خبرنگار سودانی شبکه عرب نیوز نوشت: تنها چند روز پس از از سرگیری روابط دیپلماتیک دو کشور ایران و عربستان، مهدی طارمی، بازیکن ایرانی پورتو، بر اساس گزارش‌های متعدد محلی، پیشنهادی از الهلال #سعودی دریافت کرده است. اگر توافقی انجام شود، او اولین ایرانی خواهد بود که در لیگ عربستان بازی می کند.

نشریات پرتغالی در چند روز گذشته پس از جدی شدن  انتقال مهدی طارمی به الهلال عربستان جزئیات پیشنهاد تیم سعودی به پورتو را افشا کردند. طبق گزارش‌ها باشگاه متمول شهر ریاض با پیشنهاد 3 ساله به دنبال شکار ستاره سابق پرسپولیس است.

پایان پیام/ ت 543

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول