اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فراخوان پایگاه تجاری و فناوری بغداد برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایرانی به عراق

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری پایگاه تجاری و فناوری بغداد را با هدف ورود محصولات دانش‌بنیان ایرانی به بازار عراق راه‌اندازی کرده است.

فراخوان پایگاه تجاری و فناوری بغداد برای ورود محصولات دانش‌بنیان ایرانی به عراق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به منظور توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناوری و با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری پایگاه تجاری و فناوری بغداد راه‌اندازی شده است.

از جمله مأموریت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری توجه به توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و حضور پایدار محصولات ایرانی در بازارهای بین‌المللی است. بر همین اساس برنامه‌های متنوعی برای این کار تعریف کرده است.

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی نیز با همین هدف، پایگاه تجاری و فناوری بغداد را راه‌اندازی کرده است تا محصولات دانش‌بنیان ایران‌ساخت به بازار عراق ورود کرده و سهم فروش این محصولات در بازار همسایه غربی کشورمان افزایش یابد.

پایگاه تجاری و فناوری بغداد امکان مطالعه بازار و بازاریابی توسط نیروهای محلی در کشور عراق را برای شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فراهم می‌کند. همچنین رجیستر محصولات دانش‌بنیان و ثبت برند در کشور عراق نیز توسط این پایگاه برای مجموعه‌های متقاضی تسهیل خواهد شد.

از دیگر خدمات ارائه‌شده توسط این مرکز می‌توان به تأمین مالی و مشارکت مدنی، تسهیل نقل و انتقالات ارزی، ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی به شرکت‌های دانش‌بنیان، ارائه دفتر کار یا میز کار اشتراکی و اختصاصی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کارگزاری فروش و صادرات محصولات دانش‌بنیان به عراق و تأمین فضای تولید و انبارش محصولات در این کشور اشاره کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول