اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از ورود ناگهانی به یک اردوگاه فلسطینی در کرانه باختری، غیرنظامیان فلسطینی را با گلوله جنگی هدف قرار دادند که در نتیجه آن، یک نوجوان شهید و دو تن دیگر مجروح شدند.

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی، امروز (دوشنبه)، چند خانه را در اردوگاه فلسطینی «عقبه جبر» در مرکز کرانه باختری تحت محاصره خود درآوردند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند.

بنابر گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، به دنبال ورود نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر، جوانان فلسطینی با آن‌ها درگیر شدند و نظامیان صهیونیست نیز آن‌ها را با گلوله جنگی هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، در این درگیری، یک نوجوان پانزده‌ساله فلسطینی به نام «محمد فایز بلهان» به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند. نظامیان صهیونیست در این درگیری همچنین از گازهای اشک‌آور سمی استفاده کردند که تعدادی از فلسطینیان دچار حالت خفگی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که گلوله نظامیان صهیونیست به سر محمد فایز بلهان نوجوان پانزده‌ساله فلسطینی اصابت کرده است.

منابع محلی فلسطین خبر دادند که نیروهای رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از ورود به محل مورد نظر، ضمن مسدودسازی ورودی‌های اردوگاه عقبه جبر، تک‌تیراندازهای خود را بر بالای خانه‌ها مستقر کردند. این نیروها پس از محاصره چند خانه، پنج فلسطینی را به بهانه تلاش برای انجام عملیات استشهادی دستگیر کردند. 

 

 


محمد فایز بلهان

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول