اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاریو: حملات تل‌آویو به لبنان و سوریه، منجر به بحران اقتصادی خواهد شد

روزنامه عبری «معاریو» در گزارشی اعلام کرد پس از حملات تل‌آویو به لبنان و سوریه و کاهش تعداد مسافران به شمال اراضی اشغالی، رژیم صهیونیستی ممکن است با بحران اقتصادی روبه‌رو شود.

معاریو: حملات تل‌آویو به لبنان و سوریه، منجر به بحران اقتصادی خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری «معاریو» امروز (یکشنبه نهم آوریل) گزارش دادند که ۹۰ درصد مسافران و گردشگران به دلیل ترس از وضعیت امنیتی، سفر خود به شمال فلسطین اشغالی برای گذراندن تعطیلات را لغو کردند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، معاریو در این باره می‌نویسد: «صاحبان کسب و کار در جولان و الجلیل که انتظار مسافران زیادی را در تعطیلات داشتند، در پی حملات تل‌آویو به سوریه و لبنان با موجی از کنسلی‌ها مواجه شده‌اند».

معاریو ضمن توصیف این وضعیت به بحران اقتصادی نوشت که یکی از صاحبان کسب و کار در شمال اراضی اشغالی به این رسانه گفته است: «در کسب و کار ما، وقتی هفته‌ای مثل این از دست برود، یک فصل کامل از دست رفته است».

این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شود که شنبه شب و سحرگاه روز یکشنبه راکت‌هایی از خاک سوریه به سوی جولان اشغالی شلیک شد؛ این بعد از آن بود که دفاع هوایی سوریه تجاوز جنگنده‌های اسرائیلی را دفع کرد. 

نظامیان رژیم اشغالگر سه شب گذشته نیز حملاتی موشکی به مناطقی از غزه و جنوب لبنان داشتند که تهدیدات امنیتی شهرک‌نشینان نیز افزایش داده و شهرک‌های اشغالی را با عملیات‌های استشهادی متعددی مواجه کرده‌اند.

 روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی با این موضوع نوشته بود که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال دوری و فرار از تشدید تنش‌ها در چندجبهه است و به وزرای کابینه خود تاکید کرده که تل‌آویو را نمی‌توان در میانه افزایش درگیری‌های داخلی به رویارویی با حماس و حزب‌الله کشاند.

پایان پیام/م/ ت 258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول