اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیش از ۱۰۰ روز بحرانی برای نساجیِ مطهری/ فولاد نساجی را ذوب کرد!

تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر نساجی بحران زده به پیروزی رسید تا روزشمار نبردن‌های نساجی بیش از ۱۰۰ روز شود.

بیش از ۱۰۰ روز بحرانی برای نساجیِ مطهری/ فولاد نساجی را ذوب کرد!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاهای کشور جام خلیج فارس از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه با برگزاری دیدار فولاد و نساجی در ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز پیگیری شد.

نساجی امشب در شرایطی به اهواز رفت که در ۱۰ بازی اخیر خود بردی نداشته و ۴ مساوی و ۶ شکست کسب کرده و آخرین پیروزی قائمشهری‌ها به هفته چهاردهم و بازی برابر تراکتور بر می‌گردد.

شاگردان مطهری بیش از ۱۰۰ روز است که بردی را کسب نکردند و همین موضوع سبب شد تا نساجی روزهای بحرانی را با مطهری کم تجربه سپری کند.

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمدامین حزباوی، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه (77- سعید آقایی)، حمید بوحمدان (77- آلکس آلگریا)، محمد آبشک (62- سینا مریدی)، احسان پهلوان، علیرضا کوشکی (77- محمدرضا غبیشاوی)، ساسان انصاری و روبرتو تورس (80- علیرضا باویه)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، صابر حردانی (46- حسین زامهران)، ایوب کلانتری (86- آاداما نیان)، احمد عبدالله‌زاده (57- محمد شریفی)، حامد شیری، مهرداد عبدی (69- علی داوران)، رضا جعفری (86- مرصاد سیفی) و عبدالکریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

در نهایت امشب رویارویی نمایندگان فوتبال شمال و جنوب با برتری ۲ بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت.

محمدامین حزباوی در دقیقه 43 با یک ضربه سر دیدنی تیمش را پیش انداخت و ساسان انصاری در دقیقه 82 گل دوم را زد.

فولاد خوزستان با این برد 34 امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت و نساجی با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

شرح گل‌ها :

1-0 (فولاد): روبرتو تورس از روی ضربه ایستگاهی توپ را به محوطه جریمه نساجی فرستاد و محمدامین حزباوی مدافع جوان فولادی‌ها با یک ضربه سر تماشایی به زوایه مخالف تور دروازه نساجی را لرزاند تا فولادمردان را پیش بیندازد.

2-0 (فولاد): در پی دفع ناقص مدافعان نساجی توپ به ساسان انصاری رسید و ضربه زمینی این بازیکن گل دوم را برای فولاد خوزستان رقم زد.

به گزارش فارس، حالا دیگر نساجی آن ابهت همیشگی را ندارد و باید دید تیم مدیریتی باشگاه تا چه زمانی قصد صبوری دارند و چه زمانی سرانجام دست به تغییر کادر فنی خواهند زد.

نساجی بیش از ۱۰۰ روز است که بردی را کسب نکرده و حالا نساجی چه در خانه و چه در بیرون از خانه یک بازنده به‌شمار می‌رود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول