اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نیاز به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین

معاون وزیر راه و شهرسازی از نیاز به بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین خبر داد و گفت: از سازمان برنامه و بودجه درخواست دارم تا در ۲ ماه نخست سال، اعتبارات مورد نیاز را در اختیار استان گیلان قرار دهد تا بتوانیم تا موعد مقرر راه آهن رشت_کاسپین را به بهره برداری برسانیم.

نیاز به اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خیرالله خادمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند پیشرفت فیزیکی راه آهن رشت_کاسپین و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جدید ۲۱ پروژه مهم و بزرگ برای تکمیل معرفی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت - کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است. 

وی با اشاره به تکمیل پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان گیلان گفت: پروژه ریلی رشت - کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه، ۲ پروژه مهم وزارت راه و شهرسازی در گیلان هستند که امسال به بهره برداری می‌رسند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند تکمیل راه آهن رشت_کاسپین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری افزود: تکمیل این راه آهن، دریای خزر را به خلیج فارس و دریای عمان متصل می‌کند که بازدید به عمل آمده مشخص شد در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

خادمی از نیاز به بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن رشت_کاسپین خبر داد و افزود: از سازمان برنامه و بودجه درخواست دارم تا در ۲ ماه نخست سال، اعتبارات مورد نیاز را در اختیار استان گیلان قرار دهد تا بتوانیم تا موعد مقرر راه آهن رشت_کاسپین را به بهره برداری برسانیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول