اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

هاشم کندی: امیدواریم در بازی‌های آسیایی دوچرخه‌سواری مدال گیرد/ معضل بزرگ جامعه ورزش بیمه است

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در بازی های آسیایی قبلی متاسفانه این رشته موفق به کسب مدال نشد. امیدواریم که در این دوره با تلاش هایی که صورت گرفته، این مشکل حل شود.

هاشم کندی: امیدواریم در بازی‌های آسیایی دوچرخه‌سواری مدال گیرد/ معضل بزرگ جامعه ورزش بیمه است

به گزارش خبرگزاری فارس، رسول هاشم کندی در حاشیه جلسه روسای فدراسیون با وزیر ورزش گفت: خواسته مشترک روسای فدراسیون مربوط به اعتبارات فدراسیون‌ها است. با توجه به افزایش نرخ ارز که سال پیش با آن مواجه بودیم، همه فدراسیون‌ها با مشکل مواجه شدند. امیدوارم در سال 1402 این مشکلات حل شود. این مشکل برای فدراسیون های تجهیزات محور مثل فدراسیون دوچرخه سازی دوچندان شده است و امیدواریم همه موضوعات با همه تدبیری که وزارت ورزش و دولت برای قشر ورزشکار و ورزش دیده، حل شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی جامعه ورزشی بحث بیمه ورزشکاران و مربیان است. با توضیحاتی که وزیر دادند، امیدواریم این مشکل هم حل شود و واقعا مشکل چندین ساله ورزشکاران، مربیان و ورزش در این طرح دیده شده است و امیدواریم اتفاق خوبی برای جامعه ورزش با این بیمه حل شود.

هاشم کندی گفت: تعداد ورزشکارانی که برای بازی های آسیایی قرار است اعزام شوند، در مرحله ابتدایی هستیم. برای رشته های جاده، پیست و کوهستان ورزشکاران مختلفی را در این بازی های آسیایی قرار است شرکت کنند. این پیش بینی از طرف فدراسیون و از طرف کمیته ملی المپیک صورت گرفته است. در بازی های آسیایی قبلی متاسفانه رشته دوچرخه سواری موفق به کسب مدال نشد. امیدواریم که در این دوره با تلاش هایی که صورت گرفته، این مشکل حل شود. امیدواریم مدال کسب کنیم و برای گرفتن مدال باید یک پروسه ای را طی کنیم. اتفاقاتی که در جامعه دوچرخه سواری رخ داد، مشکل ساز بود. انتخابات مختلف و دوران سرپرستی طولانی و با همه این اتفاقات می خواهیم کسب مدال صورت گیرد.

وی اظهار داشت: انتخابات چندین فدراسیون قبل از سال جدید انجام شد و امروز همه منتخبان فدراسیون هایی که مجامع آن ها برگزار شده بود، در یک جلسه در کنار هم قرار گرفتند و با وزیر دیدار کردند که این اتفاق در نوع خودش جالب بود.

هاشم کندی در خصوص تعداد سهمیه ها گفت: هنوز قطعی نشده است. در بخش جاده، پیست و کوهستان در بخش بانوان و آقایان شرکت کننده خواهیم داشت.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول