اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آنچلوتی دست از کلک زدن ژاوی در ال کلاسیکو برداشت

سرمربی رئال مادرید این بار در ال کلاسیکو ترک عادت کرد.

آنچلوتی دست از کلک زدن ژاوی در ال کلاسیکو برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید امروز چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی تصمیم گرفت یکی از عادت های خود را قبل از رویارویی با بارسلونا تغییر دهد.

آنچلوتی همیشه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از ال کلاسیکو سرنخ هایی از ترکیب اصلی می داد و همچنین بازیکنان درگیر در مسابقات را زودتر مطلع می کرد.

شبکه اسپانیایی "دفنسا سنترال" از ترک عادت کارلتو خبر داد آنچلوتی در آخرین جلسه تمرینی قبل از ال کلاسیکو به پسرش دیوید گفت که فردا هیچ نشانه ای در مورد ترکیب اصلی رئال مادرید نخواهد داد.

این شبکه اشاره کرد که آنچلوتی تصمیم گرفت عادت خود را برای حفظ رازداری تغییر دهد و باعث سردرگمی کسانی شود که سعی می کنند ترکیب اصلی را حدس بزنند، به خصوص ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، که به نظر می رسد سبک مربی ایتالیایی را به خوبی درک کرده و به موفقیت رسیده و 3 پیروزی متوالی در ال کلاسیکو به دست آورده است.

 آنچلوتی دقیقاً تصمیم می‌گیرد چه کسی در بازی امروز شرکت کند اما او به بازیکنان هم نگفت که از فشار روانی خودداری کند تا بازیکنان آرامش داشته باشند.

بارسلونا در بازی رفت با نتیجه (1-0) رقیب همیشگی خود، رئال مادرید را در برنابئپ شکست داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول