اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت ۲۶ فلسطینی در یک ماه گذشته

رژیم صهیونیستی با تشدید حملات علیه فلسطینیان در ماه گذشته ۲۶ نفر را به شهادت رساند.

شهادت ۲۶ فلسطینی در یک ماه گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل و شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان و اماکن مقدس در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

مرکز اطلاعات فلسطین (معطی) در گزارشی با اشاره به ثبت ۲۹۲۷ مورد تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه مارس گذشته اعلام کرد که ۲۶ فلسطینی از جمله پنج کودک و نوجوان در این ماه به شهادت رسیدند.

به نوشته وبگاه «شهاب نیوز»، نظامیان صهیونیست در ماه مارس گذشته چند فقره جنایت جدید را مرتکب شدند و تنها در یک مورد آن با یورش به استان جنین و اردوگاه آن ۱۴ فلسطینی از جمله «عبدالفتاح خروشه»(۴۹ ساله) را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست همچنین در یک جنایت دیگر در شهر جنین چهار فلسطینی از جمله شهید یوسف برکات شریم(۲۹ ساله) و شهید نضال امین خازم(۲۸ ساله) را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست همچنین در ماه گذشته ۴۸۴ فلسطینی را بازداشت کرده و علاوه بر آن شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فروشگاه‌ها، زمین‌های زراعی و خانه‌های فلسطینیان یورش بردند و تعدادی از خانه‌ها را آتش زدند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول