ارائه بیشترین خدمات به مسافران نوروزی توسط امدادگران هلال احمر مازندران
استاندار مازندران با اشاره به حضور و فعالیت بی وقفه و چشمگیر نیروهای هلال احمر در استان، گفت: جمعیت هلال احمر مازندران در ایام نوروز بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمود حسینیپور در آئین اختتامیه فعالیت نوروزی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در نوروز امسال، مازندران با حضور میلیونی مسافران مواجه شد، اما حضور به موقع و خدمات مطلوب امدادگران هلال احمر باعث شد تا سفری با آرامش را در این استان سپری کنند. وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر مازندران در ایام نوروز بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرده است. استاندار مازندران تصریح کرد: در ایام نوروز امسال خدمات ویژه توسط جمعیت هلال احمر کشور به مسافران ارایه شد که از جمله جمعیت هلال احمر مازندران اقدامات خوبی انجام دادند. حسینیپور خاطرنشان کرد: ماموریت جمعیت هلال احمر ارائه خدمات جهادی بدور از گرایشهای سیاسی، فرهنگی و قومی است. وی با بیان اینکه هلال احمر برگرفته از مردم است، افزود: جمعیت هلال احمر کشور خدمات ارزشمندی داشته است که آخرین مورد آن حضور امدادگران در کشور ترکیه و کمک به زلزله زدگان بود. پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ
14:34 - 15 فروردین 1402