اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین: عملیات الخلیل پاسخی به جنایات در مسجدالاقصی است

جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی ضمن استقبال از عملیات استشهادی که منجر به جراحت شدید سه نظامی صهیونیست شد، گفتند این عملیات در واکنش به حملات اشغالگران به نمازگزاران در مسجدالاقصی است.

مقاومت فلسطین: عملیات الخلیل پاسخی به جنایات در مسجدالاقصی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه رسماً تایید کرد سه نفری که در جریان عملیات یک فلسطینی در منطقه «بیت اُمِّر» مجروح شدند، نظامی بودند.

در این بیانیه آمده است که عملیات یک راننده فلسطینی منجر به واژگونی جیپ نظامیان ارتش صهیونیستی در شمال کرانه باختری بین شهرهای بیت‌لحم و الخلیل شد.

رادیو ارتش صهیونیستی نیز با اشاره به شهادت عامل عملیات، گزارش داد که او افسر یکی از سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

همچنین رسانه‌های عبری‌زبان می‌گویند یکی از نظامیان صهیونیست بر اثر شلیک به سر او، در وضعیت بسیار وخیم قرار دارد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای تاکید کرد:‌ «عملیات در شمال الخلیل پاسخی طبیعی به جنایات و حملات اشغالگران به نمازگزاران در مسجدالاقصی است».

جنبش مقاومت جهاد اسلامی نیز گفت: «عملیات در بیت اُمر را خجسته می‌دانیم و آن را پاسخی به جنایات اشغالگران و هجوم به مسجدالاقصی می‌دانیم».

بامداد شنبه بود که نظامیان رژیم صهیونیستی یک مرد جوان فلسطینی را که قصد داشت از یک زن فلسطینی که مورد حمله اشغالگران قرار گرفته بود حفاظت کند، در نزدیکی مسجدالاقصی هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند. (جزئیات بیشتر)

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول