اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آب‌وهوای گیلان در روز طبیعت چگونه است؟

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان استان در روز طبیعت صاف و آفتابی است، گفت: با توجه به پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی، آسمان اکثر مناطق استان گیلان صاف و آفتابی است.

آب‌وهوای گیلان در روز طبیعت چگونه است؟

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان در روزهای آینده  گفت: سامانه بارشی و ناپایداری که از امداد پنجشنبه وارد استان شده بود به تدریج در حال خروج از استان است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان استان در روز طبیعت صاف و آفتابی است، گفت: با توجه به پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی، دمای هوای در روزهای آینده ۶ درجه سلسیوس افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته بارش در ارتفاعات و به صورت برف بود، افزود: در روز گذشته در ارتفاعات تالش، ماسال، سیاهکل و املش بارش برف را شاهد بودیم که به تدریج از امشب این سامانه بارشی از گیلان خارج می‌شود. 

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به وضعیت دریای خزر در روزهای آینده بیان کرد: دریا پس از چند روز مواج و طوفانی، از روز یک‌شنبه برای انجام فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان بابیان اینکه ساکنان حاشیه جنگل‌ها و گردشگران از روشن کردن آتش در عرصه‌های جنگلی جدا خودداری کنند، گفت: با توجه به شرایط خاص فصل بهار و همچنین احتمال آب‌شدن برف ارتفاعات، مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در ارتفاعات و در مسیر ررودخانه‌ها جداً خودداری کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول