اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای گیلان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: از شب گذشته شاهد بار سنگین ترافیکی در محور رشت به رودبار به ویژه در محدوده امام زاده هاشم بودیم که اکنون از حجم خوردها کاسته شده اما کماکان شاهد بروز ترافیک نیمه سنگین در این محور هستیم.

آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای گیلان

جاور صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه با توجه فرا رسیدن روزهای پایانی ایام نوروز خروج خودروها با پلاک‌های غیر بومی در استان گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: در ایام نوروز شاهد حضور بی‌سابقه مسافران در استان گیلان بودیم که این امر سبب شد تا در محورهای مواصلاتی و ورودی این استان هم روزه شاهد بروز ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین باشیم. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان گیلان گفت: از شب گذشته شاهد بار سنگین ترافیکی در محور رشت به رودبار و به ویژه در محدوده امام زاده هاشم بودیم که اکنون از حجم خوردها کاسته شده است ولی کماکان شاهد بروز ترافیک نیمه سنگین در این محور هستیم. 

رئیس پلیس راه استان گیلان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی خودروها در خروج از این استان افزود: از مسافران درخواست داریم تا برای رفاه حال خود، خروج خود از استان گیلان را به واپسین روزهای تعطیلات نوروزی موکول نکرده و با برنامه ریزی از این استان خارج شوند. 

صفاری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: در روز طبیعت از ساعت هفت صبح الی ۲۴ تردد کامیون و تریلی‌های باری به جز کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در محورهای آستارا به اردبیل و رشت به رودبار ممنوع است. 

وی با بیان اینکه از ورود وانت‌هایی که در پشت کابین خود مسافر و افراد را جابجا می‌کنند در روز طبیعیه ممانعت به عمل می‌آید، تصریح کرد: در روز ۱۳ فروردین هیچ وانتی حق حمل مسافر و یا افراد را در پشت کابین خود ندارد و در صورت مشاهده از عبور آنان در محورهای مواصلاتی استان ممانعت به عمل می‌آید. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول