اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مؤلفه‌های تحقق شعار سال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مؤلفه های موثر و مهم در تحقق شعار سال است، گفت: این مهم یکی از اولویت‌های استان در سال جاری است.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مؤلفه‌های تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست اعضای اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از مؤلفه های موثر و مهم در تحقق شعار سال است، اظهار داشت: از همه دستگاه‌های مسؤول خواستاریم با محوریت دبیرخانه کمیسیون، برنامه‌های عملیاتی و اجرایی مورد نظر خود را ارائه و مجدانه برای پیگیری تحقق آن تلاش کنند.

وی پس از ارائه گزارش دستگاه‌های استانی در حوزه‌های مرتبط با پیشگیری و مقابله با قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم یدکی و لوازم خانگی، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌عنوان یکی از اولویت‌های مطرح استان در سال جاری است.

جان‌نثاری توجه به مقوله فرهنگ مصرف کالای ایرانی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا باید دستگاه‌های فرهنگی استان با اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم به منظور عدم خرید کالای خارجی و قاچاق، مردم را به سوی توجه به مقوله حمایت از تولید داخلی هدایت کنند.

به گزارش فارس در این جلسه اعلام شد در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده و ۹۷ درصد آنها منجر به محکومیت متخلفان شده است.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول