اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف احشام قاچاق میلیاردی در فردوس خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی فردوس گفت: محموله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیونی احشام قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کشف احشام قاچاق میلیاردی در فردوس خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی شهید زارع این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو رابرای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۴۳ رأس احشام قاچاق که فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی بوده کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر را کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و احشام، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با فراجا ضروری است.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول