اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود دادستان زنجان به موضوع اجاره خیابان به وانت بارها

دادستان مرکز استان زنجان گفت: ساماندهی وانت بارها و چرخ داران میوه فروش در شهر برعهده شهرداری است که بایستی نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.

ورود دادستان  زنجان به موضوع اجاره خیابان به وانت بارها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهروز عباسی، دادستان مرکز استان زنجان با حضور میدانی در منطقه امیرکبیر زنجان که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ،شهردار زنجان و رئیس کلانتری و برخی مسئولان شهر نیر حضور داشتند، به موضوع اجاره خیابان به وانت بارهای میوه فروش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سد معبر می‌کردند، ورود کرد.
دادستان مرکز استان زنجان در این بازدید ضمن بررسی میدانی وضعیت نابسامان و ایجاد سد معبر وانت بارها و چرخ‌داران میوه فروش در پیاده راه و کنار خیابان‌های منطقه امیرکبیر زنجان اظهار داشت: ساماندهی وانت بارها و چرخ داران میوه فروش در شهر برعهده شهرداری است که بایستی نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود. 
وی با بیان اینکه به گفته برخی وانت بارهای میوه فروش مبنی بر اینکه برخی افراد اقدام به اجاره دادن پیاده راه‌ها و کنار خیابان برای وانت بارها و دستفروشان می‌کنند، تاکید کرد:باید با فوریت صحت و سقم موضوع بررسی وافراد متخلف شناسایی شوند، چرا که پیاده‌راه و خیابان متعلق به عموم مردم و محل رفت آمد رهگذران است.

عباسی با اشاره به اینکه این بازدید میدانی به درخواست خود مردم و برخی کسبه و مغازه داران منطقه امیرکبیر زنجان انجام می‌شود ادامه داد: دادستانی بر اساس وظایف قانونی و حقوق عامه با کسانی که در صدد ایجاد بی‌نظمی و مزاحمت برای شهروندان کنند برخورد خواهد کرد.

وی افزود: انتظار ما از شهرداری این است که با همکاری ماموران انتظامی نسبت به ساماندهی وانت بارها و دست فروشان در کنار خیابان‌ها اقدام نماید.

 پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول