اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یک‌طرفه شدن کندوان در ساعات آینده/ تداوم محدودیت تردد در هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد خودروها در محور کندوان به حالت توقف درآمدند، گفت محور کندوان طی ساعات آینده یک‌طرفه می‌شود‌.

یک‌طرفه شدن کندوان در ساعات آینده/ تداوم محدودیت تردد در هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به ترافیک بالا، تردد خودروها در محدوده مرزن‌آباد محور کندوان متوقف شد.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تردد هماهنگی لازم انجام شد تا اعمال محدودیت در محور کندوان اعمال شود و محدوده مرزن‌آباد محور کندوان به سمت تهران یک‌طرفه شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم بالای تردد در محور هراز، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز نیز کماکان ادامه دارد.

جهان‌تاب با هشدار بارش باران و برف در جاده‌های شمال، تصریح کرد: باتوجه به بارش‌ها احتمال یخ‌زدگی ارتفاعات شمال وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرعت کمتر خودروها به کاهش سوانح جاده‌ای کمک می‌کند، گفت: درحالی شاهد ترافیک در محورهای شمال هستیم که موج دوم سفرهای نوروزی نیز رو به پایان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول