اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فارس‌من| موزه رئیسعلی دلواری بعد نوروز مرمت می‌شود

فرماندار تنگستان با اشاره به موزه رئیسعلی دلواری گفت: برای این موزه ۲۲ میلیارد اعتبار گرفته شده و بعد از پایان سفرهای نوروزی مرمت آن شروع خواهد شد‌.

فارس‌من| موزه رئیسعلی دلواری بعد نوروز مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مخاطبان فارس‌من از شهرستان تنگستان دغدغه‌ آماده بودن موزه و تفریحگاه‌های این شهرستان را داشتند که با ثبت سوژه‌ای با همین عنوان خواستار پی‌گیری این موضوع شدند

احمد لطفی فرماندار تنگستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از حدود ۲ ماه گذشته جلساتی برای فراهم کردن مقدمات حضور مسافران نوروزی در شهرستان برگزار کرده‌ایم.

فرماندار تنگستان با بیان میزان حضور مسافران نوروزی بیان کرد: بعد از شهرستان بوشهر و گناوه تنگستان سومین شهرستانی است که بیشترین مسافر نوروزی را دارد.

وی افزود: امسال تنها در یک نقطه ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته ما افزایش حضور مسافر را داشتیم.

این مقام مسؤول در ارتباط با نقاط گردشگری شهرستان تنگستان گفت: پارک ساحلی دلوار، موزه شهید رئیسعلی دلواری، قلعه کلات شهید زائرخضرخان اهرمی، آبگرم اَهرم و منطقه گردشگری خاییز پنج نقطه بسیار مهم گردشگری در این شهرستان است.

لطفی در خصوص برنامه‌های امسال تصریح کرد: در موضوع تفریحات حوزه ساحل مثل گشت‌دریایی، بهداشت، امینت مسافر، برنامه‌های فرهنگی و ... تدابیری اندیشیده و اجرا شده است.

فرماندار تنگستان تأکید کرد: بدون‌شک وضعیت تنگستان برای پذیرایی از مسافران مناسب است و ما با ایجاد بازارچه‌ها و تدابیر دیگر نقص‌های موجود را به حداقل رسانده‌ایم.

وی با اشاره به موزه رئیسعلی دلواری اظهار کرد: برای این موزه ۲۲ میلیارد اعتبار گرفته شده و بعد از پایان سفرهای نوروزی مرمت آن شروع خواهد شد‌.

این مقام مسوول در خصوص قلعه کلات اهرم نیز گفت: این موزه نیز نیازمند اعتبار و مرمت است که در هفته جاری مراحل نظافت آن به پایان رسید و ما درصدد گرفتن اعتبار برای آن هستیم.

لطفی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته موزه‌ها و تفریح‌گاه‌های شهرستان تنگستان در حال حاضر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش فارس، هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با ثبت مطالبه‌گری‌ و سوژه‌های خود در سامانه فارس‌من پی‌گیری‌های مطالبات خود را به خبرنگار فارس بسپارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول