اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ورود بیش از6 میلیون زائر نوروزی به خراسان رضوی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان پنجم فروردین ماه جاری ۶ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۰۷ نفر زائر وارد استان شدند.

ورود بیش از6 میلیون زائر نوروزی به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان پنجم فروردین ماه جاری ۶ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۰۷ نفر زائر وارد استان شدند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی افزود: طی این مدت پنج میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۲۰ نفر شب اقامت در استان ثبت شد که چهار میلیون و ۷۷۱ هزار و ۴۴ نفر  شب اسکان در کلانشهر مشهد ثبت شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تامین سوخت از مصوبات کارگروه ملی زیارت تامین به موقع و میزان کافی سوخت بود که به خوبی محقق شد و وضعیت رفاهی، بهداشتی و خدماتی جایگاه‌های سوخت مورد تاکید قرار گرفت که این موضوع به صورت کامل و موثر حل شد.

معاون استاندار گفت: کارت‌های سوخت جایگاه‌ها اول امسال برداشته شد که نگران بودیم در آغاز سال برخی زائران بدون کارت سوخت خود وارد جریان سفر شوند و با مشکل مواجه شوند از این رو وزیر کشور از وزیر نفت تقاضا کرد که در خراسان رضوی این موضوع اجرایی نشود که جای قدردانی دارد.

گنابادی نژاد به تغییراتی در جریان سفر زائران اشاره کرد و گفت: طی ۲ روز اخیر درصد رشد زیادی ورودی زائر از جاده‌های شمال داریم که کم سابقه است و رشد ۶۰ درصدی در این زمینه را شاهدیم.

وی در ادامه گفت: تغییر زمان سفر و تقارن ماه رمضان احتمالا علت این تغییر مسیر مسافران جاده‌ای از شمال به مشهد است که موجب افزایش بار ترافیکی در جاده‌های شمالی و ورودی‌های شمالی به مشهد شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول