اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت/ کوهنوردان به ارتفاعات صعود نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی از ششم تا هشتم فروردین ماه و وقوع برف و کولاک در نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان هشدار داد.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت/ کوهنوردان به ارتفاعات صعود نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی هشدار نارنجی بارش برف و باران صادر شده است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از بعدازظهر یکشنبه، ششم فروردین ماه تا روز سه شنبه هشتم فروردین ماه برای نیمه شمالی و ارتفاعات شمال غرب استان تهران فعالیت سامانه بارشی مورد انتظار است. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای ارتفاعات بالادست بارش برف، کولاک برف و مه و مناطق مستعد بارش تگرگ برای ششم تا هشتم فروردین ماه پیش بینی شده است گفت: به کوهنوردان آماتور و حرفه ای توصیه می شود از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی عنوان داشت: با توجه به تعطیلات عید و سفرهای نوروزی از همه مردم می خواهیم توصیه ها و هشدارهای صادره از سوی مدیریت بحران را جدی گرفته و از قرار گرفتن و در نواحی پر خطر پرهیز کنند.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول