اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حل مشکلات اقتصادی و رشد تولید در کشور همت مضاعف مسؤولان را می‌طلبد

مسؤول بسیج رسانه سنقر و کلیایی موضوع «تولید» و «اقتصاد» را از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه مقام معظم رهبری و مشکل اصلی جامعه دانست و گفت: حل مشکلات اقتصادی و رشد تولید در کشور همت مضاعف مسؤولان را می‌طلبد.

حل مشکلات اقتصادی و رشد تولید در کشور همت مضاعف مسؤولان را می‌طلبد

حجت‌الاسلام میلاد فرهنگیان، مسؤول بسیج رسانه شهرستان سنقرو کلیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند که نشان می‌دهد موضوع «تولید» و «اقتصاد» همچنان از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعات در کشور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امسال نیز همانند دهه گذشته شعار سال را با موضوع «اقتصاد» و «تولید» نامگذاری کردند که نشان دهنده این است تولید و اقتصاد همچنان از اصلی‌ترین دغدغه و مطالبه معظم‌له و مشکل اصلی جامعه است.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان سنقرو کلیایی تصریح کرد: بیش از یک دهه مستقیم و غیرمستقیم محور شعار سال توسط رهبری تولید و اقتصاد نامگذاری می‌شود و این نشان دهنده این است که مسؤولین در خصوص حل مشکلات اقتصادی کشور نه تنها نتوانستند پیشرفتی را حاصل کنند بلکه اقتصاد کشور را با پسرفت مواجهه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات روز کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است که برای حل این موضوع تلاش مضاعف مسؤولین را می‌طلبد.

فرهنگیان اظهار کرد: تولید مبتنی بر عنصر دانش‌بنیان می‌تواند موجب کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه شود و برای اینکه مشکلات معیشتی جامعه حل گردد باید مسؤولین بر موضوع تولید در کشور همت مضاعف بگمارند.

وی اضافه کرد: تورم در جامعه موجب شده است تا اقتصاد کشور فلج  شود و راه کنترل تورم افسارگسیخته در کشور رشد تولید است که باید علاوه بر رشد تولید هزینه تولید نیز کاهشی شود و نقدینگی‌هایی که وجود دارد نیز به سمت تولید سوق داده شود.

فرهنگیان گفت: شعار سال با برگزاری جلسات و نصب بنر توسط مسؤولین محقق نخواهد شد، فلذا تحقق این امر نیازمند عزم جدی دولتمردان و تولیدکنندگان است و باید مسئولین با برداشتن موانع و حمایت‌های خود انگیزه تولید برای تولید کنندگان فراهم سازند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول