اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کار بزرگ گینه بیسائو با درخشش هافبک مس/ بورا ستاره ناپولی را ناکام گذاشت

تیم ملی گینه بیسائو با درخشش هافبک مس کرمان دست به کار بزرگی زد و نیجریه را شکست داد.

کار بزرگ گینه بیسائو با درخشش هافبک مس/ بورا ستاره ناپولی را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا و از گروه A، شب گذشته دو تیم گینه بیسائو و نیجریه به مصاف یکدیگر رفتند.

در ترکیب نیجریه ستاره‌هایی نظیر کلچی ایهیناچو، ویلفرد اندیدی، الکس ایووبی و البته ویکتور اوسیمن حضور داشتند ولی گینه‌ای ها با ارائه یک بازی هوشمندانه، حریف خود را شکست دادند. 

نکته جالب مسابقه تقابل جرج برایما کانده نگوئرا که به اسم بورا در تیم مس کرمان شناخته می‌شود، با بازیکنان نامدار حریف بود. بورا که در ترکیب مس هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و جزو خریدهای موفق این فصل کرمانی‌ها بوده، در جدال دیشب بازوبند کاپیتانی گینه بیسائو را بر بازو بسته بود و طی ۹۰ دقیقه حضور در زمین یکی از بازیکنان برتر میدان لقب گرفت. 

بورا نقش مهمی در مهار اوسیمن داشت؛ مهاجمی که امسال با درخشش در نوک خط حمله ناپولی توجه باشگاه‌های بزرگی را به خود جلب کرده و درحال حاضر آقای گل سری آ هم محسوب می‌شود.

گینه بیسائو با این برد ارزشمند با ۷ امتیاز بالاتر از نیجریه ۶ امتیازی به صدر گروه مقدماتی رسید و بورا و هم تیمی‌هایش در بازی آینده به مصاف سیرا لئون خواهند رفت.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول