اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نصب علائم هشدار در تالاب انزلی

به منظور پیشگیری از بروز حادثه، ۴۱ علامت هشدار و کمک ناوبری در تالاب بین‌المللی انزلی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نصب شد.

نصب علائم هشدار در تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، علی منتصر کوهساری رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حسب ایمنی آبراه‌های تالاب، عرض و عمق ایمنی، محدوده‌های ترافیک و مستعد سوانح دریایی علامت هشدار و کمک ناوبری در موقعیت‌های مورد نیاز تالاب بین‌المللی انزلی در یک دهه گذشت نصب می‌شد.

وی با بیان اینکه هر ساله با توجه به تغییر شرایط ایمنی به دلیل کاهش تراز آب و رسوب گذاری شدید در پهنه آبی تالاب، موقعیت و تعداد این علائم بروزرسانی می‌شود، افزود: در همین راستا همزمان با طرح ایمنی گردشگری دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۴۱ علامت هشدار دهنده و کمک ناوبری در موقعیت‌های مورد نیاز تالاب بین‌المللی انزلی نصب شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تأکید براینکه نصب علائم هشدار برای کاهش سوانح دریایی و تعامل شهر و بندر انجام شد، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی کمیته حمل و نقل دریایی کشور، برخورد با قایقرانان متخلف بر عهده دریابانی استان گیلان بوده که هموطنان می توانند برای شکایت و پیگیری با شماره ۰۱۳۴۴۵۴۶۹۲۰ تماس حاصل کنند.

گفتنی است، گردشگران و هموطنان در صورت بروز حادثه می توانند از طریق شماره تلفن  ۱۵۵۰  که قابلیت برقراری تماس از طریق تلفن ثابت و کلیه اپراتورهای تلفن همراه را دارد، با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی (MRCC)  تماس حاصل کنند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول