اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جایگاه ویژه سیستان و بلوچستان در حوزه امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شرایط جغرافیایی و جایگاه ویژه استان در حوزه ورود و خروج کالای قاچاق گفت: پلیس نقش ویژه ای در کنترل و مهار این پدیده مخرب در این استان دارد.

جایگاه ویژه سیستان و بلوچستان در حوزه امنیت اقتصادی

به گزارش خبرگزری فارس از زاهدان، سردار حسین رحیمی امروز در جلسه شور فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت استراتژیک استان در کشور گفت: نیروهای انتظامی در سطح این استان در شرایطی متفاوت و به صورت جهادی کار می کنند.

وی افزود: شرایط جغرافیایی استان و دارا بودن مرزهای آبی و خاکی موجب جایگاه ویژه استان در حوزه قاچاق انواع کالا به داخل و خارج کشور شده است که این موضوع فرصت ها و تهدیدها را در خود جای داده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به نقش ویژه ماموران انتظامی در کنترل و کاهش جرائم اقتصادی گفت: پلیس مجموعه ای خدمات رسان در اجتماع است که خدمات اجتماعی این نهاد برای عموم مردم فارغ از هرگونه فرهنگ، نژاد، مذهب و قومیت یکسان است.

وی با اشاره به نقش موثر و ویژه پلیس در امنیت اجتماع به خصوص در امنیت اقتصادی و چرخه تولیدی کشور گفت: ماموران انتظامی با اقدام جهادی و با تمام توان در این راستا گام بر می دارند.

وی در ادامه با اشاره به شعار نوروزی امسال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" بیان داشت: پلیس تمامی سعی و تلاش خود را برای خنثی کردن توطئه های اقتصادی دشمن در کنار دولتمردان بکار خواهد گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا هدف مجموعه فراجا را تامین و پایداری امنیت در ابعاد مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: کاری با ارزش است که برای رضای خدا و رضایت مندی خلق خدا باشد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول