اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رشد 9 درصدی ورود مسافران نوروزی به کردستان/ثبت 300 هزار تردد در روز

استاندار کردستان گفت: از 24 اسفند تا امروز بیش از 9 درصد افزایش سفرهای نورزی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در استان به ثبت رسیده است.

رشد 9 درصدی ورود مسافران نوروزی به کردستان/ثبت 300 هزار تردد در روز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان کردستان اظهار کرد: سامانه پایش تصویری جامعی در راهداری استان مستقر است و می‌تواند داده‌های دقیق و کاملی را در حوزه‌های مختلف با توجه به نیازهایی که برای این سامانه تعریف شده ارائه و همزمان داده‌کاوی انجام دهد.

استاندار کردستان تصریح کرد: تحلیل جامع و دقیق متناسب با آنچه درخواست می‌شود سامانه انجام می‌دهد که می‌تواند در مدیریت راه‌های استان به ویژه در مدیریت مقابله با سوانح که هدف اصلی ماست، بسیار کارآمد خواهد بود.

استاندار کردستان تکمیل این سامانه را ضروری خواند و افزود: سرمایه‌گذاری در زمینه افزایش دوربین‌های پایشگر در نقاطی موردنیاز از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: تکمیل این سامانه می‌تواند نیاز ما به کنترل‌های انسانی را کاهش و حتی برطرف کند و از سوی دیگر بازدارندگی و مدیریت کارآمدتری را اعمال کنیم.

وی سفرهای ایمن، جاده‌های ایمن و سفرهای پر از آرامش را از تاثیرات ایجاد چنین زیرساخت‌هایی عنوان کرد و افزود: از 24 اسفند تا امروز که دومین روز از سال جدید است بیش از 9 درصد سفرهای نورزی به کردستان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

استاندار کردستان گفت: به طور میانگین روزانه 300 هزار تردد در جاده‌های کردستان ثبت شده است که امیدواریم همه این سفرها در آرامش تا پایان ایام تعطیلات نوروزی ادامه داشته باشد.

زارعی‌کوشا با تقدیر از فعالین ستادهای سفر به ویژه راهداران، اظهار کرد: در ایامی که همه در کنار خانواده‌های خود ایام تعطیلات نوروزی و شروع سال را می‌گذرانند راهداران در جاده‌ها در مسیر خدمت به مردم خالصانه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام 2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول