اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات تصادف مینی‌بوس با پژو در هرمزگان/ ۱۹ زخمی و یک فوتی

رییس اورژانس پیش بیمارستانی هرمزگان جزییات تصادف مینی بوس با پژو ۴۰۵ در جاده کهورستان - لار را تشریح کرد.

جزییات تصادف مینی‌بوس با پژو در هرمزگان/ ۱۹ زخمی و یک فوتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین پور، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عصر امروز اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه و و یک دستگاه مینی بوس، حامل کشاورزان منطقه کهورستان، در محور کهورستان به لارستان، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر به محل فوریت اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومین، با هلال احمر جهت اعزام سه دستگاه آمبولانس امداد و نجات به محل فوریت هماهنگی شد.  این حادثه ۱۹ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشته است.

 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: هشت مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس بندرعباس و ۴ مصدوم توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بستک به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته حسین پور، با توجه به عدم امکان فرود دو بالگرد به صورت همزمان در پد بالگرد بیمارستان شهید محمدی، یکی از بالگردها در هوا دریا فرود آمده لذا هماهنگی لازم جهت اعزام اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس زمینی برای انتقال مصدوم از هوادریا به بیمارستان انجام شد.

وی اظهار کرد: مصدومین این حادثه ۱۱ نفر اتباع افاغنه و ۹ نفر ایرانی هستند. ۱۳ نفر مرد بوده که یک نفر از آنها- راننده پژو- فوت شده است و ۷ نفر خانم هستند. ۹ نفر از مصدومین به بیمارستان شهید محمدی، ۷ نفر به بیمارستان نیاپور بندرخمیر، ۲ نفر به بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر به بیمارستان خلیج فارس منتقل شدند و رده سنی مصدومین این حادثه ۱۵ تا ۵۷ سال است.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول