اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخت‌ بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری کم است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت بیمارستانی کمبود داریم، گفت: باید به سمت ساخت کلینیک‌های تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان‌های کوچک در استان حرکت کنیم.

تخت‌ بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری کم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش الحاقی بیمارستان هاجر با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت بیمارستانی کمبود داریم، گفت: باید به سمت ساخت کلینیک‌های تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان‌های کوچک در استان حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از شهرهای چهارمحال و بختیاری در حوزه زیرساخت‌های درمان بسیار ضعیف هستند و همچنین در حوزه تجهیزات پزشکی در استان کمبود داریم.

وی افزود: در حوزه بهداشت روان باید اقدامات موثری در چهارمحال و بختیاری انجام شود چرا که سرانه فضای ورزشی در شهرهای ما بسیار پایین است و از آن جایی که وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های دیگر در این حوزه فعالیت دارد خواهشمندیم این گونه اقدامات در استان ما نیز توسعه پیدا کند.

راستینه اضافه کرد: همچنین این وزارتخانه در حوزه ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در استان ما عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول