اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار تنگسیری: همه باید برای اجرایی‌ شدن شعار سال تلاش کنند

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از جزایر نازعات، گفت: هر کس به هر اندازه وسعت مسؤلیت و وظیفه‌ای که دارد باید تلاش کند و شعار سال که مانند یک فرمان از سوی رهبر انقلاب صادر شده را عملیاتی کند.

سردار تنگسیری: همه باید برای اجرایی‌ شدن شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در نخستین روز از سال جدید ۱۴۰۲ از جزایر نازعات خلیج فارس و پایگاه‌های عملیاتی بازدید و ضمن ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به رزمندگان، عید نوروز را به دریادلان مستقر در این جزایر و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت گفت و برای همه آنان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شعار سال جدید که توسط امام جامعه اسلامی در هنگام شروع سال جدید ۱۴۰۲ ابلاغ فرمودند، گفت: شعار سال برای ما که از لسان مبارک ولی امر صادر می‌شود در حکم فرمان ولایی است و انجام آن بر همه مردم، به‌خصوص مسئولان مربوطه، واجب است و ما آن را بر جان و دل می‌گذاریم و آن را سرلوحه و چشم‌انداز همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها قرار می‌دهیم و هر کس به هر اندازه وسعت مسؤلیت و وظیفه‌ای که دارد باید تلاش و این فرمان رهبری عزیزتر از جانمان را عملیاتی کند.

بازدید و سرکشی از جزایر نازعات خلیج فارس و پایگاه‌های عملیاتی در روزهای آغازین سال جدید از برنامه‌های معین و مستمر سردار تنگسیری است که هر ساله انجام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول