اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

استقرار نماینده ویژه‌ بازرسی وزارت راه در پایانه‌‌های مسافری‌/ نوروز امسال اتوبوس دربستی نداریم

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه گفت: نوروز امسال نظیر تجربه موفق ایام اربعین، نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت راه، خارج از افراد اداری، مشخص شد، این افراد در پایانه‌های مسافری پرتقاضا مستقر هستند و وظیفه آنها رسیدگی به حقوق مسافر در همه مدل‌های حمل و نقلی است.

استقرار نماینده ویژه‌ بازرسی وزارت راه در پایانه‌‌های مسافری‌/ نوروز امسال اتوبوس دربستی نداریم

حسین مذنب در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن تبریک سال نو، به دستور وزیر راه و شهرسازی در نوروز سال 1402 اشاره کرد و اظهار داشت: دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی پیش از فرارسیدن ایام نوروز و همزمان با طرح نوروزی 1402 نماینده‌های خود را در پایانه‌های مسافری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن سراسر کشور با اولویت کلانشهرها برای پیگیری و برسی مشکلات احتمالی مسافران ‌مستقر کرده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه گفت: در چند روز گذشته بازرسی‌های متنوعی انجام شد‌ و با مردم مسافران انواع مدل‌های حمل و نقلی گفت‌‌وگو کردیم، علاوه برآن سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل میزهای ارتباطات مردمی را مستقر کرده‌اند.

* جریمه شرکت‌های هواپیمایی متخلف

وی با اشاره به اینکه پیک اول سفرهای نوروزی در مسیر رفت انجام شد و نظارت‌های خوبی از طریق همکاران ما انجام گرفت، افزود: در این مدت چند شرکت هواپیمایی که بلیت با قیمت بیشتر از حد تعیین شده به مردم فروختند، با دستور وزیر راه و شهرسازی به نهادهای نظارتی برای اعمال قانون معرفی شدند و در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود و حقوق مسافران ادا خواهد شد.

مذنب ادامه داد: امسال همچنین از شکل‌گیری مسئله اتوبوس‌های دربستی جلوگیری شد تا مسئله کمبود زیرساخت حمل و نقل جاده‌ای ایجاد نشده و مسافری از این ناحیه متضرر نشوند.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه با تأکید بر اینکه روز آینده پیک برگشت دور اول سفرهای نوروزی است، تاکید کرد: در اوج برگشت مسافران، همکاران بنده فعالیت‌های نظارت و بازرسی خود را تشدید می‌کنند و ما نمایندگان ویژه‌ای در پایانه‌های پُر مسافر مستقر کردیم.

مذنب گفت: امیدواریم بیشترین خدمات را به مردم برسانیم تا یک نوروز با آرامش در پیش باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول