اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جابه‌جایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نقتی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، گفت: نزدیک به ۴ میلیارد لیتر انواع فرآوردهای نفتی در این شرکت طی 11 ماه سال جاری جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نقتی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،محمد مهدی جامعی به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در صنعت نفت شاهد استعداد و شکوفائی مناسبی هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه این صنعت به واسطه ارتباطات خوبی که با جهان و کشورهای اسلامی داریم، چالش‌های ایجاد شده علیه کشور خنثی شده است و این صنعت روز به روز توانمند‌تر می‌شود.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، گفت:  شرکت خطوط نفت ایران منطقه شمال که یکی از شرکت‌های چهارده‌گانه که در بسیاری از مواقع زمینه ساز رفع مشکلات کشور بوده است.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش زیادی کرد که با ایجاد مشکل در انتقال فرآورده‌های مشکلاتی برای کشور ایجاد کند، شرکت ما یک مجموعه کاملا عملیاتی بوده و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند و تاکنون اجازه ندادیم که کمبود انتقال و فرآورده‌های نقتی ایجاد شود.

جامعی در ارتباط با اقدامات انجام شده در ایام کرونا،گفت:  فعالیت این خطوط در این زمان با توجه به شرایط بحرانی خدمات مناسبی در حوزه انتقال ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: نزدیک به چهار میلیارد لیتر فرآوردهای نفتی توسط خطوط ۱۶ و ۱۲ در سال ۱۴۰۱جابجا شده است صادرات هم در این بخش انجام شده است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال، با اعلام اینکه این خطوط قابلیت انتقال انواع فرآورده‌ها را دارد،گفت: قابلیت انتقال نفت خام هم در این مجموعه تعریف شده است.

وی با اعلام اینکه احداث خطوط یک زیرساخت قابل اعتنا است، افزود: ممکن است در ایامی این خطوط مورد استفاده نشود اما با توجه به چشم اندازی که برای آن دیده شده در موعد خاص و مقرر نیازهای کشور را رفع می‌کند.
جامعی ادامه داد: ایجاد خطوط یک سرمایه‌گذاری اساسی و پتانسیلی است که کشور به آن نیاز دارد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال درباره جانمایی خطوط انتقال،گفت: همه تلاش‌ ما این بود که خطوط در مناطق صعب‌العبور ایجاد شده تا برای مردم مشکلاتی ایجاد نکند.

وی در ارتباط با پایداری انتقال فرآورده‌ و انتقال آسان به نیروگاه شهید سلیمی،گفت: این پروژه در مدت زمان کوتاه و هفت روز کاری در نیروگاه شهید سلیمی عملیاتی شده که با اجرای این طرح از تردد روزانه بیش از ۷۰ دستگاه تریلر در جاده گهرباران جلوگیری شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول