اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ضرورت ورود جهادی‌وار مسؤولان برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید

ضروری است همه مسؤولان برای تحقق منویات معظم‌له و خدمت صادقانه به مردمی که در تمامی عرصه وفاداری خویش را به نظام و انقلاب نشان دادند، جهادی و بسیجی‌وار پا به میدان عمل خدمت به ملت گذاشته و گام‌های مؤثری در جهت گشایش شریان‌های اقتصادی در زندگی مردم بردارند تا شاهد ناکامی دشمنان در این عرصه باشیم.

ضرورت ورود جهادی‌وار مسؤولان برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،فرماندهی و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت آغاز نوروز ۱۴۰۲ پیام مشترکی صادر کردند، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان، گواه روشنی بر عزت و سربلندی، مردمان ایران اسلامی است که با خداباوری، دین‌مداری، عزم و اعتقادی راسخ و ولایت‌پذیری، جلوه‌های اخلاص و بندگی را تصویر کشیدند.

اکنون که بیش از چهاردهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی با دل‌هایی آکنده از عشق به خدای متعال و دلدادگی به ائمه اطهار (علیهم السلام) با ایستادگی، مقاومت و وحدت ملی توانست، در برهه های حساس انقلاب به ویژه در حوادث سال گذشته، اهداف شوم جبهه دشمنان را نقش آب کرده و بساط شرارت ها را جمع کند‌.

اینک که با نگاه حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) سال جدید، به سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، ضروری است همه مسؤولان برای تحقق منویات معظم‌له و خدمت صادقانه به مردمی که در تمامی عرصه وفاداری خویش را به نظام و انقلاب نشان دادند، جهادی و بسیجی‌وار پا به میدان عمل خدمت به ملت گذاشته و گام‌های مؤثری در جهت گشایش شریان‌های اقتصادی در زندگی مردم بردارند تا شاهد ناکامی دشمنان در این عرصه باشیم.

اینجانبان ضمن تبریک عید نوروز و حلول ماه پربرکت رمضان، به مردم نجیب، مومن، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان لاله خیز مازندران، از درگاه یگانه قادر متعال صحت و سلامتی مردم عزیز را خواستاریم و تاکید می ‌کنیم برغم تلاش‌های همه جانبه دشمنان در القای ناامیدی ،می‌توان با روحیه جهادی و انقلابی و با نگاه متکی به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی و ملی به فضل الهی بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول