اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

گزارش عملکرد حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاهها در سال ۱۴۰۱ منتشر شد

معاون پژوهشی وزارت علوم همکاری دوجانبه صنایع و دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را در سال ۱۴۰۱ روبه رشد دانست و بر ادامه برنامه های متنوع دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در این حوزه تاکید کرد.

گزارش عملکرد حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاهها در سال ۱۴۰۱ منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم با اعلام اینکه یکی از برنامه‌های مهم وزارت علوم گسترش تعامل دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور است؛ همکاری دوجانبه صنایع و دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را در سال ۱۴۰۱ روبه رشد دانست و بر ادامه برنامه های متنوع دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در این حوزه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به مسائل و نیازهای اساسی کشور، برقراری ارتباط منسجم و سازمان‌یافته بین صنایع و دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها حائز اهمیت است. ایجاد ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی به دانشگاه‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در راستای رفع مشکلات موجود در صنایع کشور جهت‌دهی کرده و متخصصان توانا و شایسته را پرورش دهند. خوشبختانه دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱ هم در جهت تسهیل ارتباط دانشگاه‌­ها با جامعه و صنعت و تشویق هر دو سمت به تعامل گسترده‌تر، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

وی افزود: همچنین کتابی با عنوان عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده است.

گفتنی است کتاب عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از طریق بخش کتاب­‌ها و گزارش‌­ها در سامانه ساجد قابل مشاهده و دانلود است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول