اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات استشهادی در نابلس؛ 2 اسرائیلی زخمی شدند

منابع فلسطینی خبر دادند که به سمت یک خودروی متعلق به شهرک‌نشینان اسرائیلی در جنوب نابلس تیراندازی شده است که دو صهیونیست زخمی شدند.

عملیات استشهادی در نابلس؛ 2 اسرائیلی زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری فلسطینی و صهیونیستی از تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان اسرائیلی در جنوب نابلس فلسطین خبر دادند.

رادیو «صوت القدس» به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که یک خودروی متعلق به صهیونیستها در شهرک «حواره» هدف تیراندازی قرار گرفته است و در پی آن، چند اسرائیلی زخمی شده‌اند.

خبرگزاری شهاب اما خبر داد که جریان این تیراندازی، سه صهیونیست به شدت زخمی شدند و وضعیت آنان نیز وخیم گزارش شده است. آمبولانسهای اسرائیلی نیز به محل تیراندازی اعزام شدند.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از یک منبع بیمارستانی اسرائیلی گزارش داد که در جریان این عملیات، دو اسرائیلی زخمی شده‌اند. گلوله به سر یکی از این صهیونیستها اصابت کرده و صهیونیست دیگر هم از ناحیه سینه زخمی شده است.

برخی از منابع عبری خبر دادند که مجری این عملیات، یک جوان فلسطینی است که از فاصله بسیار نزدیک به خودروی صهیونیستها شلیک کرده و موفق شده است از صحنه عملیات فرار کند. 

لحظاتی پیش رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که نظامیان این رژیم یک فلسطینی را به شهادت رساندند، ولی مشخص نیست که این فرد، مجری عملیات مذکور است یا خیر.

رسانه‌های فلسطینی شامگاه شنبه هم از وقوع چند درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.  رزمندگان فلسطینی در اولین عملیات یک دستگاه انفجاری به سمت ایست بازرسی «الجلمه» واقع در شمال جنین پرتاب کردند.

در ایست بازرسی قلندیا نیز درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر رخ داد. در ادامه نظامیان رژیم موقت صهیونیستی برای پاسخ دادن به این عملیات‌ها، به شهر نابلس هجوم برده و چند منور بر فراز «جبل جرزیم» شلیک کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول