اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤول جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، مهدی کعبی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس شد.

مسؤول جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی عباسعلی رضایی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از زحمات و خدمات عباس هزارخانی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس قدردانی و مهدی کعبی به عنوان رییس جدید معرفی شد.

در متن این حکم آمده است: «با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرقدس منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه ایزد متعال و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و سیاست‌ دولت انقلابی حضرت آیت ا... دکتر رئیسی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در بنیاد و شهرستان و نیز همراهی و همدلی همکاران زمینه تحقق اهداف عالیه بنیاد در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران را فراهم آورید.

بدیهی است تعامل و ارتباط تنگاتنگ با جامعه ایثارگری، نماینده عالی دولت و سایر مسؤولان شهرستان نقش موثری در رسیدن به اهداف ایفا خواهد کرد.»

کعبی پیش از این سابقه خدمت در بنیاد شهید شهرستان پاکدشت را در کارنامه خدمتی خود داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول