اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: سبک بازی استقلال شبیه گل‌گهر است/ ایده‌آل گرا هستم و باید نساجی برای جایگاه بالاتر بجنگد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: با توجه به بازی که نساجی ۱۱ فروردین با گل‌گهر دارد، می‌دانیم که استقلال از لحاظ تاکتیکی شباهت زیادی به حریف ما در لیگ برتر دارد.

مطهری: سبک بازی استقلال شبیه گل‌گهر است/ ایده‌آل گرا هستم و باید نساجی برای جایگاه بالاتر بجنگد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پس از تساوی ۲ بر ۲ دیدار نساجی و استقلال، اظهار داشت: من هم پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم و آرزوی سلامتی، سعادت و بهروزی برای تمام هم وطنان عزیزم دارم. امیدوارم همیشه تن‌شان سالم باشد. با توجه به بازی که نساجی ۱۱ فروردین با گل‌گهر دارد، می‌دانیم که استقلال از لحاظ تاکتیکی شباهت زیادی به حریف ما در لیگ برتر دارد. آرایش تیمی، سیستم، شکل بازی و نفرات‌ این ۲ تیم خیلی به هم شبیه است. به همین دلیل ترجیح دادم یک بازی دوستانه با تیم استقلال ترتیب بدهیم‌.

وی افزود: فکر می‌کنم استفاده زیادی از این بازی دوستانه بردیم. نتیجه خیلی برای من مهم نبود. هرچند ایم مسابقه ۲ بر ۲ شد اما واقعا دوست داشتم یک تصویرسازی برای دیدار باگل‌گهر داشته باشم که خدا را شکر این اتفاق افتاد. از این بازی می‌توانم درس‌های خیلی خوبی بگیرم تا برای دیدار با گل گهر آماده باشیم.

سرمربی تیم نساجی درخصوص اینکه سال ۱۴۰۱ برای تیم او چگونه بود، توضیح داد: با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم، جایگاه‌مان در جدول بد نیست. اگر عملکرد نساجی در سال‌های گذشته را ببینید، می‌بینید چه جایگاهی داشته است‌ اما از آنجاییکه من یک آدم جاه‌طلب و ایده آل گرا هستم، دوست دارم تیمم برای مقام‌های بالاتر بجنگد‌. ذهنیت بازیکنان را هم دوست دارم تغییر بدهم. بچه‌ها نیز برای تبدیل شدن نساجی به یک تیم بهتر، نهایت تلاش خود را می‌کنند.

مطهری ادامه داد: در برخی بازی‌ها نیز بدشانسی آوردیم. از لحاظ داوری در برخی مسابقات واقعا تیم من آسیب دیده است‌. در غیر این صورت جایگاه واقعی نساجی در جدول اینجا نبود. در کل با توجه به بضاعت و بودجه‌مان جایگاه خوبی داریم اما هیچ وقت عقب‌نشینی نکرده و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در رتبه های بالاتری بیاییم.

وی درمورد اینکه بازی دوستانه با استقلال فرصت خوبی شد تا نفرات جوان‌تر نساجی مثل علی داوران که موفق به گلزنی شد خودشان را نشان بدهند، گفت: اگر خاطرتان باشد خودم در ۱۶ سالگی در لیگ بازی کردم و یک مربی‌ای هستم که اگر یک بازیکن خوب باشد و مایه‌اش را داشته باشد، از او استفاده می‌کنم. جوان باید خودش را با عملکردش به من تحمیل کند. جوان‌های ما مثل مرصاد سیفی نیز عملکرد خوبی مقابل استقلال داشتند. علی داوران نیز بازی می‌کند و امروز هم گل زد. حسن امدادی و احسان قهاری هم امروز خوب بود. من هم اگر بازیکنی خوب کار کند، اصلا نگاه نمی‌کنم که جوان است‌ یا ۵۰ سالش است. به او بازی می‌دهم.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه با وجود مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه‌هدی سرمربیگری تیم ملی در نهایت امیر قلعه‌نویی برای این سمت انتخاب شد، توضیح داد:  من در زمان مطرح شدن نامم نیز در این خصوص صحبت کرده و از مسئولان فدراسیون، مهدی تاج و هیات رئیسه تشکر کردم که مرا قابل دانستند. امیر قلعه‌نویی نیز بک مربی باتجربه، کارکشته و کاربلد است. همان موقع نیز گفتم قلعه‌نویی و گل‌محمدی واقعا لیاقت سرمربیگری تیم ملی را دارند.

مطهری افزود: اکنون هم قرعه به اسم امیر قلعه‌نویی افتاد و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم تیم ملی با قلعه‌نویی بهترین نتایج را بگیرد.

وی درخصوص غیبت بازیکنان نساجی در لیست تیم ملی، گفت: ما بازیکن شایسته داشتیم. در دوره تمام مربیان تیم ملی در خصوص لیست خیلی از من سوال شده اما هیچ وقت درمورد این موضوع دخالت نکردم. حق سرمربی تیم ملی است که هر بازیکنی می‌خواهد انتخاب کند. به همین دلیل درمورد لیست نظری ندارم و باید صفر تا صد این بحث را به امیر قلعه‌نویی بسپاریم تا تیم ملی با ایده های او جلو برود و بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. با وجود قلعه‌نویی این اتفاق شدنی است.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه آیا بهترین خاطره‌اش از سال ۱۴۰۱ آغاز سرمربیگری بود، اظهار داشت: می‌دانید چندین سال است پیشنهاد سرمربیگری دارم اما این  واقعا بهترین خاطره‌ام نبود. در این مورد حضور ذهن ندارم که بخواهم به نکته خاصی اشاره کنم.

وی درباره بدترین خاطره‌اش از این سال، گفت: من واقعا دوست دارم شرایط اقتصادی مردم خوب باشد زیرا همه لیاقت دارند به بهترین شکل زندگی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول