اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انجام به موقع پرواز تهران-کلن-تهران با وجود اعتصابات کارگری در فرودگاه های آلمان

مقام مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: روز گذشته با وجود اعتصابات کارگری در فرودگاه کلن، پرواز هما در مسیر تهران-کلن-تهران با پیگیری مسئولان هما و دفتر هما در آلمان، به موقع انجام شد.

انجام به موقع پرواز تهران-کلن-تهران با وجود اعتصابات کارگری در فرودگاه های آلمان

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری فارس، حسام قربانعلی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: روز گذشته در پرواز تهران-کلن ایران‌ایر با توجه به اینکه چند وقتی است که اعتصابات کارگران فرودگاه های آلمان در فرانکفورت، هامبورگ و و کلن با توجه به موضوعات حقوق کاران فرودگاه در جریان است، پروازهای فرودگاه با تاخیرات چشم گیر مواجه و یا لغو می شود.

وی اضافه کرد: روز گذشته پرواز تهران-کلن هما تنها پروازی بود که با درایت مسوولان هما با وجود اعتصابات کاری در فرودگاه کلن، و با وجود اینکه آتش‌نشانان فرودگاه کلن هم وارد اعتصاب شده بودند، فقط با 10 دقیقه تاخیر انجام شد و قاضی شهر کلن با پیگیری هما اعتصابات آتشنشانان کلن را غیرقانونی دانست.

مدیرکل روابط عمومی هما افزود: در این مدت معدودی پرواز مجوز نشست و برخاست در فرودگاه کلن را داشت اما با پیگیری‌های ایران ایر با توجه به حساسیت اینکه ایام نوروز بود و مسافران زیادی قصد سفر به ایران داشتند این پرواز انجام شد و این در حالی بود که حتی لوفتهانزا و ترکیش هم پروازهای خود را کنسل کرده بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول