اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای المان‌‌سازی نوروز همراه با پاکسازی معابر شهرهای مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شهرداران، آلمان‌سازی نوروزی، نظافت شهری، پاکسازی معابر و گل آرایی را پیش از فرارسیدن نوروز انجام دهند.

اجرای المان‌‌سازی نوروز همراه با پاکسازی معابر شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، رضا علیخانی در بازدید از شهرهای مازندران در راستای بررسی وضعیت پاکسازی معابر و آمادگی شهرستان‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی در جمع مسؤولان شهری، اظهار کرد: شهرداران جهت استقبال از مسافران نوروزی درکنار نصب المان‌های شهری، هم زمان نیز پاکسازی معابر و گل آرایی را انجام دهند.

وی از شهرداران مازندران خواست تا در اجرای شیوه نامه ابلاغی استانداری درباره پاکسازی معابر و استقبال از مسافران نوروزی جدی باشند و افزود: بازدید و بررسی‌ها نشان می‌دهد که شهرداران در اجرای المان نوروزی خوب عمل کردند، اما در چند روز باقی مانده تا نوروز، به پاکسازی و گل‌آرایی شهر و مبادی ورودی نیز دقت ویژه‌تری داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه امسال با افزایش سفر به مازندران روبرو هستیم و نیاز به تلاش بیشتر مسؤولان شهری برای استقبال از مسافران است، یادآورشد: هم زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان موجب شد تا تلاش شهرداران مضاعف شود و برخی از شهرداران برای توزیع افطار به مسافران نیز اعلام آمادگی کردند.

علیخانی در این بازدیدها از برخی طرح‌های عمرانی سطح شهر نیز بازدید و تصریح کرد: شهرداران دقت کنند کارگاه‌ طرح‌های عمرانی سطح شهر این ایام تعطیل شود تا موجب مزاحمت تردد شهروندان و مسافران و در نهایت ایجاد ترافیک نشود.

وی با بیان اینکه همه ادوات، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری‌ها باید در آمادگی کامل به سر ببرند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که بحران خبر نمی‌کند و در صورت آماده بودن برای رویارویی با بحران احتمالی، خسارت بسیار کمتر خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران، از سطح شهرهای ساری و قائم‌شهر، المانهای نوروزی، مراکز اقامتی و گردشگری، ایستگاه نوروز و کمپ های هلال احمر، وضعیت پاکسازی معابر و گل‌آرایی سطح شهر به همراه شهرداران بازدید کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول